06(23)365-232 Érd Felső u. 39-41 on-line időpontkérés
Univerzo tájékoztató
.
A rendszer működése:
- A rendszer felhasználója egy, a regisztráció során megadott e-mail címről küldött elektronikus levélben időpontot kér, egy meghatározott rendelésre.
- Az időpont kéréseket feldolgozó munkatársunk előzetesen lefoglal egy időpontot a felhasználónak, és erről e-mail-ben értesíti.
- A felhasználónak az értesítésre 48 órán belül válaszolnia kell, hogy elfogadja az időpontot, másikat kér, vagy eláll az időpont kéréstől.
- Amennyiben a felhasználó a felajánlott időpontot elfogadta, azt munkatársunk véglegesíti az előjegyzési rendszerben, és erről e-mailt küld a felhasználónak.
- Amennyiben a megadott időn belül nem érkezik válasz, illetve a felhasználó eláll az időpont kéréstől, munkatársunk törli az ideiglenes foglalást, és erről e-mailt küld a felhasználónak.
- Amennyiben a felhasználó számára nem megfelelő az időpont munkatársunk a korábbi előzetes foglalást törli, és új időpontot ajánl fel e-mail-ben a felhasználónak. Az új időpont felajánlásáról szóló értesítést a felhasználónak 48 órán belül meg kell válaszolnia, egyébként az új foglalást munkatársunk törli.
Kinek érdemes regisztrálni?
- A rendszer használata elsősorban azoknak a felhasználóknak jelent előnyt, akik viszonylag gyakran kénytelenek felkeresni a szakrendelőt, és az időben korlátozott, (munkanapokon 7-15 óráig) és a túlterheltség miatt gyakran elérhetetlen telefonos időpont egyeztetéssel szemben előnyben részesítik a bármikor elérhető, online megoldást.
- A rendszer használata feltételezi, hogy a felhasználó rutinszerűen használja a számítógépet és az internetet, tud e-mail-t fogadni és küldeni, tisztában van az e-mail címek és azonosítók kezelésével.
Használati feltételek:
- Előzetes regisztráció
- Érvényes, rendezett biztosítási jogviszony, TAJ-kártya (nem másolat)
- Érvényes, a TAJ-kártyával megegyező adatokat tartalmazó személyi igazolvány és lakcímkártya
- Érvényes, privát e-mail fiók amelyet a felhasználó rendszeresen elér és kezel.
Regisztráció:
- Regisztráció csak személyesen intézhető a rendelőintézet bejárata mellett található "előjegyzés" ablaknál, munkanapokon, 7 és 15 óra között.
- A regisztráció során be kell mutatni, az alábbi érvényes és eredeti igazolványokat: személyi igazolvány, lakcímkártya, TAJ-kártya. - Érvénytelen, lejárt, vagy másolt okmányok alapján a regisztráció nem végezhető el.
- A regisztráció során a felhasználónak meg kell adnia a kapcsolattartáshoz használandó e-mail címét.
- Az adatok ellenőrzése és rögzítése után a felhasználó megkapja a rendszer használatához szükséges egyedi azonosítóját, az időpont kéréseket fogadó intézeti e-mail fiók címét, és a rendszer használatáról szóló rövid írásos tájékoztatót.
Adatkezelés:
- A regisztráció során - az e-mail cím kivételével - munkatársunk a felhasználóról pontosan ugyanazokat az adatokat rögzíti, illetve ellenőrzi, mint egy normális orvosi vizsgálatra, vagy kezelésre való jelentkezés esetén. Az adatok kezelése megfelel a törvényi előírásoknak.
Kizárás a rendszerből:
- Az internetes előjegyzési rendszert jóhiszeműen és rendeltetésszerűen használó többi beteg, illetve a rendelőintézet informatikai rendszerének védelme érdekében automatikusan kizárásra kerülnek a rendszer használatából azok a felhasználók akik:
- A regisztráció során valótlan adatokat adnak meg
- Visszaélnek a regisztráció során kapott adatokkal, az időpont kéréseket kezelő e-mail fiók címére nem az előjegyzéssel kapcsolatos leveleket, láncleveleket, reklámokat, vagy ártalmas kódokat tartalmazó file mellékleteket küldenek.
- A megelőző három hónapban kettő, vagy több alkalommal indokolatlanul foglaltak időpontot, (nem jelentek meg a lefoglalt időpontban, és nem is mondták le azt) akár személyesen, akár telefonon, akár e-mail-ben.
Tisztelt Látogatónk!
Szeretettel köszöntöm Önt a Dr. Romics László Egészségügyi Intézmény megújult honlapján!
Intézményünk, hasonlóképpen az ország többi szakrendelőjéhez nap mint nap igyekszik tenni a szakmai eredményekért, munkatársai anyagi és erkölcsi megbecsüléséért. Mindezek közben nem feledkezünk meg legfőbb küldetésünk, a gyógyítás legmagasabb szintű teljesítéséről sem.
A hozzánk látogatók tapasztalhatták, hogy az elmúlt időszakban épületünk, eszközparkunk, a várótermek látványos és pozitív változásokon mentek keresztül.
Kérem, hogy vigyázzunk együtt ezek állagmegóvására!
Biztatom Önt, ha tevékenységünkkel kapcsolatban bármilyen észrevétele van, jelezze azt számunkra elérhetőségeink bármelyikén! A hibáinkból igyekszünk tanulni, a dicséretekből pedig erőt meríteni.
Várjuk mindenkori szíves véleményüket a titkarsag@erdirendelo.hu email címen vagy rendelőkben elhelyezett „panaszláda” használatával.
Köszönöm, hogy érdeklődésével megtisztelt minket és felkereste honlapunkat.
Jó egészséget kívánok!
Tisztelettel:
Bárány Zsolt
főigazgató
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a rendelés megkezdése előtt minden esetben keressék fel a kartonozót és jelentkezzenek be a főbejáratnál függetlenül attól, hogy van előjegyzett időpontjuk.